Taze-annee 20 haftalık hamileyim kızlar gözlerim bi puslu görüyor kızarıyor görüntü kayıyor hamilelikten olur mu böyle ? Başına böyle bir sürüm gelen oldu mu ?
Barlas_mom Taze-annee Benim sağ gözüm öyle oldu canım göz muayenesi olmanı tavsiye ederim miyop oldum hamilelikte gerçi benim rahatsızlığım da var
Temmuz-3407 Taze-annee normalde gözlük kullanıyorum ancak iyice benimde gözlerim bozuldu, doğum sonrası düzeleceğini umud ediyorum
Suzanne Taze-annee canım tansiyon takibini ihmal etme göz bozukluğu ile tansiyonda bi bozukluk varsa gebelik zehirlenmesi olabiliyor mazallah
Cilekliruyam Taze-annee ben zaten uzağı görmede problem yaşıyordum hamilelikte biraz daha arttı daha puslu görüyorum. Hamilelikte oluyormuş. Doğumdan sonra doktora gidicem mutlaka
Taze-annee Barlas_mom benim gözlerimde hiç bozukluk yoktu. Demekki olabiliyor doğum sonrası geçer inşAllah 🙏 muayene olsam iyi olacak sağol canım 🌸
Barlas_mom Taze-annee canım tansiyon takibi yap ben yaptım genelde düşük çıkıyor yüksek olunca riskli oluyormuş zaten benim tansiyonla alakalı çıkmadı yani o yüzden göz muayenesi de ol mutlaka zaten kadın doğumcuna söylersen oda seni öyle yönlendirecektir. Tansiyon ve göz muayenesi
Zehra9616 Taze-annee hamilelikte gozdeki skntilar yada gozluk kullaniliyosa ilerlemesi normal dogumdan sonra gecmezse skntili
Pretty_mommy Taze-annee 34. Haftadayim benim de 3-4 haftadır ayni sıkıntım var. Özellikle sağ gözümde daha çok, zaten 4 numara miyoptum iyice gitti gözlerim 😂 tansiyonum da hep normal çıkıyor doğumdan sonra ilk işim göz doktoruna gitmek olacak.