alyaninannesi2 Ben 3 tulum 3 tane yenidoğan için alt üst takım aldım. Sonrası hep 1 3 ay ya da 3 6 aydan devam ediyor ama bana hastane çıkışı al dediler 10 lu olanlardan 2 tane. Gerçekten gerekli mi sonuçta onunda içinde tulumla alt üst takım olmuyor mu ? Ben dedim 1 ay sonra 1 3 ayları giydirmeye başlayabilirim hatta bazen büyükte olsa 20 günlükken giydiririm yanlış mı düşünüyorum 🙄 birde kaç tane battaniye lazım olur ? Teşekkürler 🌸
Annenaz alyaninannesi2 ben onlu takım bi tane aldım. Gerisi 0-3 tulum. Bence bütçenizi zorlamayın. Her türlü halledilir
bebegimizibekliyoruz1 alyaninannesi2 ben 5 li çıkış aldım 4 tane eldiven şapka alt üst önlük var içinde bi tane de 10 lu aldım ablam bi tane onlu hastane çıkışı alıcak ben de isimli hastane çıkışı yaptırıcam bi tane de 6 tane zıbın aldım kalan eşyaları da 3 6 alıcam 10luda tulum zıbın da oluyor ek olarak 1 buçuk 2 aya yakın o yenidoğan kıyafetlerini giyiyorlarmis ablam daha yeni 3 bebek büyüttü 3 battaniye yeterli bi tane de dış kundak al
Nesekrc alyaninannesi2 ben yeni doğan 2 3 tane aldım hemen büyüyorlar zaten genelde 3 6ay alıyorum 10lu da almadım zaten ayriyetten alıyoruz diye 2tane 5li aldım birini hastanede birini eve gelince giydirmek için 10luya gerek yok fikrimce boşuna masraf battaniye de müslin aldım 1tane 2tane normal kalınlıkta var 1tane de kalın battaniye alicam yeterli olur
Zeyzeyu19 Bence hastane cıkısı 10 lu vs olarak degil de iç zıbın ve alt daha cok almanızı oneririm . Cunku sureklı kusma , agız suyu , ve kaka olucak . Gün icinde belkı 3-5 kez degıstırıceksın ustunu
alyaninannesi2 Zeyzeyu19 15 e yakın zıbın aldım içten giydirmek için 😬 3 4 tane da alt patikli tayt aldım sanırım yeter
bebegimizibekliyoruz1 Nesekrc Siz bilirsiniz konuştuğum çoğu kişi günde 3 4 kez kıyafet değişiyor diyorlar yani her gün yıkayıp hemen kurutma imkanım yok benim bir de kışa giriyoruz daha zor kuruyor yeni doğan kıyafetleri 1 buçuk 2 aya yakın giyiyorlarmis o yüzden ben aldım herkesin kendi fikri ☺️
merakliblog alyaninannesi2 tecrübem yok bana 3-4 battaniye al dediler iki tane penye bir tane kalın bir tane nohut battaniye. 2tane de 5li hastane çıkışı alıcam 10lu değil, içlerine bir tane iç zıbın alır koyarım bu zarf gibi olandan yeter diye düşünüyorum
Nesekrc @bebegimizibekliyoruz1 tabiki benimde ilk tecrübem olucak ney ne kadar lazım olur bilemeyebiliyoruz başta
Poyrazin_annesi 1 adet 10 lu cıkıs setı aldım 2 adet 5 li cıkıs setı aldm Onun dısında 3 tane tulum 10 tane zıbın aldm 8 tane corap