Merhaba, ben 19 haftalık hamileyim ve pozitif çıktım karantinadayım. Aşım da yok ama ayakta geçiriyorum koku kaybı haricinde hiç sıkıntım yok çok şükür. Doktorumla konuşup multi vitamin ve d vitamini takviyesi alıyordum ben sanırım onlar rahat geçirmeme sebep oldu.