Babydream Kızlar merhaba, 1 saat önce falan progestanı fitil olarak kullandım şuan kasıklarım ağrıyor 😞 böyle olan var mı aranızda
Yagmur2210 Babydream progestan olacağını sanmıyorum canım kaç haftalık gebesin bu arada bol bol dinlen çok fazla hareket etmemeye calis ve bol su iç
Babydream AdenEva bilmiyorum ya bel ve kasık ağrılarım var şu sıralar kötüye yormamaya çalışıyorum ama 2 ay öncede düşük yapmıştım endişeleniyorum biraz.
AdenEva Babydream progestan tam tersi düşük durumunu vs engellemek amaçlı kullanılan bi ilaç ve hani başka türlü bir yan etki yapabilir belki ama kasık bel ağrısı yapacağını sanmıyorum. Siz yine de doktorunuzla bi görüşün ağrınız çoksa
Babydream AdenEva bir kaç gün önce ağrılarım olduğu için muayneye gittim böyle ağrılarım olabilceğini söyledi yine de tedirginim inşallah normaldir
Babydream Yagmur2210 5+6 canım olabildiğin yatmaya ve dinlenmeye çalışıyorum uzanınca biraz olsa hafifliyor ama yine de tedirginlik var üstümde
Pufikto Babydream benim de 6+4 bendenden fitil hem iğne olarak kullanıyorum. Benim de fazla hareket ettiğimde yürüdüğümde oluyor kasıl ağrısı. Sanırım ilaçla değil de gebelikle ilgili bir durum.
Yagmur2210 Babydream korkma canım bişey olmaz Allah in izniyle bol bol dinlen ve dua et bnde de olmuştu hatta ara ara lekelenme de olabilir kahve hafif pembe bnde hemen telaş yapıp doktora gidiyordum ama yerleşme kanamasiymis sende de olursa yine korkma ama doktoruna danis ağrıların sebebide o bebiş yerleşmeye çalışıyor Allah hepimize sağlıkla hayirlisiyla kucağımiza almayı nasip etsin insAllah 💜💜💜
Babydream Pufikto tam olarak aynı benimde öyle fazla hareket ve ayakta kalınca bacaklarım belim ve kasıklarım ağrıyor
Pufikto Babydream benim 3 gün önce hafif kanamam oldu doktorum regl olcakmış gibi kasılma ve ağırların normal olduğunu söyledi. Sanırım rahim büyüdüğü ve bebek yerleştiği için inşallah sağlıkla ilerler herşey 🙏
Babydream Yagmur2210 çok şükür şuan lekelenme kanamam vs yok. Çok sağol canım içimi rahatlattın ❤️ Amin canım Allah bütün annelerimizin evlatlarını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin❤️🥰
Sheh Bendede aynisi var hatta geceleri şiddetli agrilarim oluyor. Yarin doktoro gidicem. İnşAllah hayirlisi
Msl_ege benimde özellikle kuyruk sokumumda çok şiddetli ağrı oluyor 🥺iğne yan etkisi olabilir mi diye düşünüyorum bende
Babydream Msl_ege ben iğne olarak kullanmıyorum canım hap olanını kullanıyorum. Birde uzun süre ayakta kaldığım da yorulduğumda oluyor onu farkettim uzun zamandır yatıyorum bi ağrım vs şuan yok. Mutlaka doktorunuza danışın bu konuyu ☺️
Babydream Eliifkc canım farkettim ki gün içinde yorulduğumda ayakta kaldığımda ağrılarım oluyor sanırım hapla ilgili bi problem değil