darkparadise Kızlar bugün kontrole gidicem 36+1 oldum bugün doktor artık gün verir mi sizce yani ona göre hazırlık yapmak istiyorum ama doktorda bu konuda biraz rahat birine benziyor kendisi gün vermezse ben nasıl gün istesem doktordan acaba 🙄😂😂
nevoliko darkparadise Ay yemin ederim aynı durumdayız 😂😂 ben de yarın 36+1 olucam doktor kontrolüm var. Gün versin diye dua ediyorum 😂
elifefee Kaçıncı hamileliğiniz? Eğer ilk se ve sıkıntı yoksa son günlere kadar bekletmek ister. Benim üçüncü ve ilk ikisi gibi bu da sezaryen olacak 33 haftalıkken doktor dedi 38+1 de alıyoruz diye.