Pinpirikanne Kvser ben ilk defa denicem canm bu ay daha cumartesi ilk hapimi iccem 5 gün kullan gel yunurtana bakicam dedi sonrada catlatma iğnesi vericem dedi 4 kasım da gidicem
maviay246 Bfduam Regl sancısı gibi aslında ama çok da sancılı değildi kasıklarım agrıdı belim agrıdı akıntı da olunca yumurtlama olduğunu anladım çünkü yoğun bir akıntı vardı hem beyaz hem şeffaf
maviay246 Bfduam Benim gebeliğim maalesef kimyasal gebelik ile sonlandı 😞2 hafta önce doktorum korunma tekrar dene dedi inş bu ay bende kalırım vücut kendini hazırlarmış çoğu kişide hemen üzerine gebe kalmış bende bekliyorum bakalım hayırlısı olsun 🙃🥰
Bfduam maviay246 geçmiş olsun canım, bende kimyasal geçirip hemen ardından hamile kalmıştım, endişelenme olur yine inş.