Milkkk Kızlar merhaba . Bugün kontrole gittim 8 haftalık gebeyim . Bebeği ilk defa gördük oluşmuş ama kalp atışı yok dedi doktor . Haftaya tekrar gel dedi . Böyle bir durum yaşayan var mı ? Haftaya duyulur mu ? Çok korkuyorum ve çok üzgünüm 😓
anonimgelin Milkkk korkma endişe etme on haftaya kadar da atmayalanalr oluyormuş stres yapma bebeğinde etkilenir sağ Salim duyarsın inşallah
Merve_0109 Milkkk ben 7 haftanın sonunda duydum sizde duyarsınız inşallah 10 haftaya kadar yolu var korkmayın inşallah Rabbim size bağışlasın sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️