honeysmom Eslemkusun_annesi Çok güzel olmuşş hazır mı siz mi yaptınız? Siz yaptıysanız nasıl yaptınız? Bize de fikir olsunn. 😌
Eslemkusun_annesi honeysmom keşke elimden gelseydi yaptırdım cnm ama fiyatı çok uygun 100 adet çikolata var içinde 100 TL kolonya şişesi de hediye olarak göndermişler 🤭💕
honeysmom Eslemkusun_annesi evet çok pahalı değilmiş çikolatasının tadına baktınız mı? Nasıl? Birde nereden aldınız bende inceleyeyim
Sedefavc Eslemkusun_annesi canım biliyorum o sayfayı ama ben güvenebilirmiyim bilemedim. Kaç günde geldi ? Ve tadı nasıl acaba