32+5 günlük hamileyim. Son 1 haftadır aşırı derecede ağrı var kıyafet giyerken otururken kalkarken hatta yatarken bile ağrıyor. Doktoruma da söyledim magnezyum takviyesi verdi ama bi etkisini görmedim açıkçası bir dahaki kontrolde tekrar söyleyeceğim. Okuduklarıma göre doğum yaklaştıkça oradaki kemiklerde açılma oluyormuş doğuma hazırlık başlıyormuş bazı hamilelerde görülüyormuş. Bu durumu yaşayıp da şunu yaptım iyi geldi ve ya şunu yapma dediğiniz şeyler var mı?