Kızlar ben egepole gidiyorum detaylı ultrason haricinde bebeğimi hiç göremedim hep siyah byeaz 2 boyutlu saçma sapan görüntüler var. tekrar 4 boyutlu istediğimde 450 lira para istiyolar altı üstü suratını görmem için 5 dakikalık bir işleme. Gittiğiniz hastanede doktorunuzun makinesi 4 boyutlu renkli gösteriyo mu ??????