İlk gebeliğim 39+1 haftalık gebeyim son 6 gün. Ama ne gelen var ne giden, doktorlar da bir şey demiyor 40 haft dolunca ne olacak devlet Hastanesi’ne gidiyorum 40 haftanın üstünü bekletir mi sezeryan mı yaparlar strese girdim iyice 🙄 sizlerde nasıl oldu 42 ye kadar bekletiyorlarmı