incikinannesi Bebeğin hareketlerini hissetmeye başladınız mı? Ben bu aralar hissetmiyorum pek ilk gebeliğimde değil üstelik sizde durumlar nedir ben biraz tedirginim
Defne74 incikinannesi bende aynı canım bazı günler hiç hissetmiyorum ikinci gebeligim bugün tektük tepikledigi hissettim uzanınca ama az daha var net hissetmek için 24 25 bekliyom bende
Hayallerim95 incikinannesi ben 18 haftalığjm ilk gebeliğim ama 1 haftadır ara ara hissediyorum döndüğünü kemik gibi bişey vuruyor ama yatınca hissediyorum onuda
MrsMavis incikinannesi 19+6 günlük hamileyim ara sıra hissediyorum ara sıra hissetmiyorum en son göbek deliğimin altindaydi hissetmediğim zaman acaba birsey mi oldu endişesi kaplıyor beni
incikinannesi Defne74 Bende bugün dün falan hiç hissetmedim canım o yüzden daha küçükler de insan vesveseye kapılabiliyor. Ağrın sızın varmı nasıl gidiyor 19 haftalıkmısın sende
Defne74 incikinannesi 20 +6 haftayım canım çok şükür bişiyim yok sadece çok uyumak istiyprum oda zor büyükelerle yaşıyoruz bazen hiç bişi yapasım gelmiyo ama mecbur
incikinannesi Ozseee Allah büyük evde doopler cihazım var akşam deneyim dedim eşim indirmedi çok yapma zararlı diye bugün ısrar edicem
incikinannesi MrsMavis bende öyleyim işte canım doppler cihazıyla da bulamadım kalbi nerede diye oda insanı geriyor