Bebişi topuk kanı için goturdugumuz zaman ana sağlık tan d vitamini verdiler ücretsiz olanlardan günde 3 damla kullan dediler şahsen ana sağlık tan verdikleri için pek tatmin olamadım aranız da bu şekilde kullanan var mı pazartesine kadar kullanmayım diyorum annem eşim ısrar ediyolar kullan diye pazartesi doktora soracağım inşallah ta çok kararsız kaldım