Şehir hastanesine randevum vardı bugün ikili test için gitmiştim çok yoğundu crl ölçümü yapıp kan vermeye gönderdiler doktor hiç bir şey söylemiyor asistanda bilgisayar başında odada 10 tane kadın birikmiş ne oluyor ne dönüyor kimse anlamıyor😑 ense burun ölçümü yapılmadı sadece crl ölçtüler ikili test nasıl olacak