Sedefavc Ücretsiz alıyorum 1tl bile ödemem ama benim kronik rahatsızlık. Banada hemotoloji çıkardı raporu. 1ay sonra ihtiyacım olmicak ignelere. Eğeryuklu miktarda ignelere para ödeyen varsa bana ulaşsın gönderirim.