Nebyaa Şimdi forumda dolaşırken karnımda bisey oldu hareket etti sol taraf acaba hissetmiş olabilir miyim bebegim mıdır bu ben mi uyduruyorum yoksa ilk gebeligim
Msl_ege Nebyaa zayıf mısınız ? ben baya zayıfım . 11-12. haftada seyirmeleri çom net hissediyordum. 15 te dışardan görüyordu hareketleri . başkası söylese inanmazdım ama 😂😂
Sermec27 Nebyaa mümkün değil gebeliğin ilk haftaları nabız atması cok olur rahim büyümesinden dolayı coğu anne bunu hareket sanar ama değil özellikle ilk gebelikte ben ilk oğlumu 18 de ikinci oğlumu 16 haftada hissettim 🥰
Suzanne Sanmıyorum canım o haftalarda bende öyle düşünüyordum ama bebek o kadar küçük ki hissetmeniz mümkün değil