prensesim1_ 12 haftamızın başında kaybettik meleğimi mucizemdi ama Rabbim benden daha çok sevdi cennet kuşumu birazdan kürtaja gireceğim nasıl olucak ne yapacaklar hiçbir bilgim yok dua edin inşallah herşey geçsin gitsin
bireylulmeselesii prensesim1_ allah yardımcınız olsun:( bir sıkıntı var mıydı acaba nedeni ne denildi yani.. kürtajı ben de yaşadım. Fark etmiyorsunuz hicbir şey korkmayın..
prensesim1_ bireylulmeselesii şükürler olsun bitti ama benide bittirdi ağrılarım yeni kesti bende perde varmış hamilelikte çıktı oyüzren inşallah bir ay sonra tekrar ameliyata giricem🤲🏻
Asudeprenses prensesim1_ çok geçmiş olsun cnm, uyutup vakumla alacaklar, temizleyecekler,15 dk falan sürüyor işlem, aynı gün taburcu oluyorsun zaten, ağrı kesici falan verir ,fazla ağrın da olmayacak yani,üzüldüm adına, bende yaşadım çünkü
prensesim1_ Asudeprenses çok zorlandım bem hemde çok neden bilmiyorum normalde bemle giren hasta yarım saate çıkardılar bem akşam anca şimdi çıktım 2 ağrı kesici 1 morfin bile durdurmadı ağrımı doltorda bebeğin büyüklüğü yüzümden dedi
Deletedmom_1 prensesim1_ çok geçmiş olsun rabbim yakın zamanda tekrar bir bebek nasip eder inşallah 🤲🏻 Bir beliritisi olmuşmuydu siz hissettinizmi bişeylerin yolunda gitmediğini üzülmenizi istemem fakat bende çok korkuyorum sürekli aklımda bişey olacakmı vs diye 🥺
prensesim1_ Deletedmom_1 korkmayın ve asla aman banada bu olurmu demeyin kötüyü kendi üzerine çekme ben öyle yaptım üç gündür ağrılarım çoktu ama benm rahim bozukuluğum vardı kanamamı normal diyorlardı ağrılarıma aman geçti aman geççek diye bekledim keşke beklemeseydm en ufak bir sıkıntın oldumu sakın bekleme hemen hastaneye gitt inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim ama korkma hep evladımı kucağıma alıcam de hep kötüyü çağırma
Seherdmrkl prensesim1_ çok geçmiş olsun Allah sabır versin ben de 10 haftalık bebeğimi kaybettiğim için sizi çok iyi anlıyorum. Üç ay geçti üstünden ama sanki hala hamile gibiydim ve şükürler olsun bu hafta hamile olduğumu öğrendim. Güçlü durun sebebini öğrenin kendinize çok dikkat edin kürtaj doğum gibidir lohusa sayılırsın demişti bana doktorum. Rabbim bir daha aynı acıyı yaşatmasın
prensesim1_ Seherdmrkl amin inşallah bemm perde varmış bir ay sonrada perde ameliyat ı olacağım inşallah Rabbim birdaha böyle acıyı kimseye yaşatmasın
Deletedmom_1 prensesim1_ yaa canım benim teşekkür ederim bundan sonra öyle yapıcam çok çok geçmiş olsun 💐🙏🏻
bireylulmeselesii prensesim1_ çok geçmiş olsun. Inşallah en doğru zamanda sağlıkla nasip olsun tekrar. Bir-kac güne toparlamış olursunuz merak etmeyinn