Reyhan1986 Merhaba anneler 35+5 de doğum yaptım yani dün 2340 grm doğdu solum yetersizliği için bebeği yatan oldu mu süreç nasıl ilerledi kaç günde dediler kaç günde taburcu oldular rabbim hepimizi evladına sağlıklı sıhhatli kavuştursun inşallah 🤲
Mlhameliha Reyhan1986 benim de erken doğum tehlikem var 32 haftalığım senin neden erken oldu canım Allah bağışlasın inşlaah snaa
Zeyyyn Reyhan1986 benim erken değildi ama solunum yetmezliği nedeniyle yattık biz 5 günde çıktık merak etmeyin çok güçlüler onlar mini minnacık bebekler bile vardı kuvozde Rabbim Şafi ismiyle şifa versin tez vakitte çıkar inşallah yanınızda olur zor bir süreç insan yıpranyor
YuvarlanamayanPandaa Reyhan1986 erken doğum olmadı 37+4 de planlı oldu benimki ama 3-4 gün yattı yoğun bakımda solunumu hızlıylı ciğerine su kaçmıştı şükür atlattık korkma canım 28 haftalık bile gördüm ben orda kımıl kımıldı inşallah bir an önce çıkar minik ❤️
Cgry19 Reyhan1986 hiç sıkıntı yapma kendine 31 haftalık ikiz yeğenlerim doğdu hem kiloları azdı hem solunum sıkıntıları vardı ama gerçekten o kadar güçlüler ki bebişlerimiz 20 gün sonunda 2.500 kg olarak çıktılar hastaneden 1 ay sonra 1 yaşına girecekler sakın sakın stres yapma kendine Allah büyüktür
Reyhan1986 Mlhameliha aman Allahım korusun zamanında gelsin inşallah pıhtılaşma oluyor bende seseb bu
Reyhan1986 Cgry19 Allah razı olsun kardeşim rabbim size bağışlasın inşallah bebeklerinizi darısı başımıza
YuvarlanamayanPandaa Reyhan1986 çok zor o kapıda beklemek falan ama gerçekyen yer gök dua kuzum moralini hep yüksek tut Allahom hayırlı ömrüler versin bıcır bıcır evinizi şenlendirsin sesiyle inşallah hemen ♥️
Kuzucuklar Reyhan1986 bende 33+2 de dogum yaptım solunum sıkıntıları vardı diye 23 gün kuvezde kaldılar her gun hastaneye gidip sütümü sagip oraya bırakiyordum
Deletedmom_35 Reyhan1986 benim bebeğimde 2500 gram doğdu. Solunum yetmezliğinden altı gün kuvezde yattı. Çok zor bir durum Rabbim yardımcın olsun en yakın zamanda kavuştursun inşallah 🤲☺️