Saadet Hamile kaldığımdan beri kusmalarim var hiç yemek yiyemiyorum bebeğimin durumu nasıl merak ediyorum. 1 haftadır da kasıklarimda şiddetli ağrı var oturamiyorum yatamıyorum çok kötü sizde de böyle oluyo mu ? Doktora gitcem duruma göre normal kontrol 2 hafta sonra
esilannesiyim bende 11 haftaligım kontrolde bi sorun yok ama , alt karın vajina üstünde bi yırtılma batma hissi var, yasayan varmi?
Bng 10 haftamdayım .böyle alt karnım ağrıyo gibi sanki. Gece yüzüstü yatarken karnımdan rahatsızı oldum sanki bir şey var gibi😊Daha göbeğim de çıkmayınca bu his normal mi ven de bilemedim.
Bng Meltem2 teşekkür ederim,bir tane eidnmek lazım o zaman.bugüne kadar rahat yatınca😊 Alt karnım ağrıyor sanki gün içşnde de bir kaç kez ağrı girdi birden normal mi acaba?artık en ufak bir şeyde dontora gitmekten utanır oldun🙄
Meltem2 Benimde oluyor arada Regl ağrısı girer gibi ağrılarım normal bence bebeğin gelişimden dolayı bende 2gün önceki kontrolde ikizlere hamile olduğumu öğrendim süpriz oldu saklanmış teki progestan kullanıyorum akıntım çok olmaya başladı doktor herşeyin normal olduğunu söyledi🙈🙈