2-prensesannesiii dkbyk Nişan gelmiş sanırım . Ben nişanım geldikten sonra hastaneye gittim doğum başlamış dediler yatış vermişlerdi
2-prensesannesiii dkbyk Hayir ağrım yoktu 3 cm açılma olmus sonra kendi sancılarım gelmişti gecede doğum yaptım