Elif05_ aslında ben osteozinc diye bir ilaç kullanıyordum ilk hamileliğim de kullanmıştım şuan ikinciye hamileyim bunda da kullanıyordum cok iyiydi eczane de kalmadığı için solgarın ürününü tavsiye ettiler onu aldım içerik aynı diye ama hiç bir işe yaramadı sanırım yeniden ilaç alıcam kramplar canımı çok acıtıyor ilacınız biterse sizde deneyin isterseniz osteozinc ilaç adı