Sermiin16 ben gündüz ilaç içmedim sadece gece uyurken parol içerek uyudum. 2 kere içtim geçti ağrılarım. Karantinamın son günündeyim. Bol ıhlamur içtim. Ben zencefil limon bal karıştırdım yedim ama bazı arkadaşlara doktorları zencefil yasak demiş doktoruna sor mutlaka. Bol su içmeye çalış. Paça çorbası içtim. Tavuk suyuna çorba içtim. Meyve yedim her öğünde. Kozalak pekmezi yedim. Ve hep yattım çürüdüm artık yatmaktan ama şuan çok iyiyim çok şükür. Geçmiş olsun size de