Minmin Kızlar 5+4’üz şuan yarın kontrole gidicem doktor gel keseye bakalım demişti siz ne zaman gördünüz keseyi? Beta 3500 felan oluyor yarın
Gorkem97 Minmin ben 6+2 de gordum canim icinde bebekde vardi insallah seninde gözükür 🌸 betahcg 5550 idi hatırlıyorum ama gec dollenme oldugu icin geç gözüktü benim senin farkedebilir tabikiii 😊