Jdjdjdjk Kızlar dün kontrolüm vardı hiç bi sıkıntı yoktu yalnız bu sabah iç çamaşırımda minicik bi kırmızılık vardı hatta sümüksü olabilir, ama çokk az yaşayan var mı? Bebeğimin hareketlerinde hiç bi sıkıntı yok, bende ağrı sızı vs yok
Mlhameliha Jdjdjdjk doktoruna yaz söyle canım Bende 32 haftalığım yarın kontrolüm bebeğinin kilosu boyu kaçtı canım
Aslhn12 Canım her durumda gelmiş olabilir bilmiyoruz ki. Yani belki başka sebepten geldi bebekle alakası yok. bebeğin hareketleri nasıl? İçin rahat değilse bi acile git derim. Çünkü gelen kanama az da olsa çok da olsa hamilelikte normal değil.
Jdjdjdjk Aslhn12 bebeğimin hareketleri çok iyi daha dündü kontrolüm bugünde yine hareketli sıvısı falan da gayet iyiydi doktoruma yazdım tekrar ederse gel dedi