Damlaxe3 geçmiş olsun , plasenta yaşlanması 29. Haftadan beri vardı 38. Haftada doktorumun tavsiyesi üzerine sezeryan oldum . İyiki olmuşum kordon dolanmış ve ameliyat esnasında uterus inversiyonu(rahim dönmesi) yaşadım. Normal dogursaydim da tekrar ameliyata alınıp müdahale edilmesi gereken bir durummuş. Diyeceğim o ki , her şeyin hayırlısı. Ayrıca sezeryan parçalanmak değildir normal doğum yapıp 40 gün oturamayan arkadaşım var benim.