Ikra01ayse Arkadaşlar iki gündür idrar testi yapiyorum negatif acaba idrarda negatif olup kanda pozitif çıkarmı negatifi görünce hiç beklentim kalmadi 7 ve 8 gün yaptim ama negatif😔😔
FusunF Ikra01ayse canım zamanın gelince kan testini bekle bence idrarda hep geç çıkar gebelik mesela adet geçtikten sonra idrar da çıkıyor üzülme kan testi ver 🌸
Leyyaall Ikra01ayse ben 8. Gun kanda pozitif gordum eve geldim idrar testi yaptim tek cizgi cikti betam 145 ti bence hemen karamsar olmayin kacinci gun embriyosuydu?
balbebek412 Ikra01ayse idrar testini baz almayin. Kan tahlili yaptirin. İnsallah hayirlisi ile bebisler size simsiki tutunmustur ♥️
Ikra01ayse FusunF cumartesi test günüm ama hic beklentim kalmadi ya kac gündür belim kasiklarim göğsüm agriyordu hic bir agrimda kalmadi
Ikra01ayse Tomrishatun evet tüp bebek canim bu 4 üncü denememiz ilk kez bunda 2 embriyo transfer oldu
Tomrishatun Ikra01ayse bekle 12 sonra dedi banada doktor içimde umudum hiç yok hiçbir belirtim yok 😔 evde test yapamam korkuyorum kanda ne çıkarsa çıksın diye bekliycem
Nebyaa Bitanem benimm umudunuzu kaybetmeyin lütfen Allah geciktiriyosa guzellestiriyodur. Ummadığınız anca cıkagelecek inşallah. Cumartesi günü hayırlı haberlerinizi bekliyoruz 🥰🥰
Ikra01ayse Nebyaa Yarinde kan testi veresim geliyor sağlık ocağında cumartesiyide beklemek istemiyorum acaba yarin versem cikarmiki
Leyyaall Ikra01ayse insallah test gununuzde pozitifi gorursunuz benimde 5. Gun Cift embriyo ama 1 tanesi tuttu, sanirim idrar yaniltabiliyor kanda pozitif gordukten 2 gun sonra ancak idrarda pozitifi gorebildim uzulmeyin 🤗
Nebyaa Ikra01ayse bir gün sonraya atiyolar canim. Cumartesi de kapalı pazartesiye haber alırsın ancak
Ikra01ayse Leyyaall ay canım isallah benimde öyle olur rabbim işallah banada nasip eder çok yoruldum artik 4 denemem maddi manevi çok yiprandik elimde avucumda ne varsa verdim baska yaptıracak hic imkanim kalmadi isallah bu bebeğim benimledir yoksa baska şansım yok
Leyyaall Ikra01ayse Allah yardimciniz olsun emeklerinizi bosa cikarmasin maddi manevi ne kadar yipratici bir surec oldugunu gayet iyi biliyorum olumlu düsün, rabbim tez vakitte hayirli ömürlü bir evlatla mujdelendirsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Ikra01ayse Tomrishatun yapma canim ben yaptim iki gündür yapiyorum tek çizgi cıktı hic beklentim kalmadi çok üzüldüm sen sakin yapma morelinde bozuluyor vallahi isallah kanda pozitif cikar belirtimde hic kalmadi benim
Ikra01ayse Nebyaa aa bilmiyordum canim e nabiza düşmezmi ki acaba ordanda bakardim yada hastanede acilde versem kac saate cikarki