Derya341986 16+6 dayim. Hasimato bende 8-9 senedir var . Tiroid bezlerinin hic calismamasindan kaynaklaniyor. Gebelikte cikan tiroid cogunlukla dogumdan sonra geciyor . İlk once bi dahiliye uzmanina gozukmeniz gerekiyor. O ne yapilacagini detayli anlatiyor . İnternetten cok arastirmamanizi tavsiye ederim . Olur olmaz bir suru bilgi kirliligi var . Durduk yere kafaniza takip moral bozabilirsiniz. En saglikli bilgi doktordan aliniyor .