Papatya3535 bilemedim 2.attigina cok mu damlattin bulanik kalmış oladabilirsin olmayada valla bilemedim ama ilk attığında sanki cok cok silik bi cizgi girdim çünkü bendede yok gibiydi o cizgi resmen kimse yok diyordu ama ben görmüştüm bi kan mi versen sağlık ocağına cok merak ettim ya inşallah vardır