Ozy Arkadaslar ben 6+1 Haftalik hamileyim ve klima yüzünden galiba soguk almaya basliyorum. Cok korkuyorum bebegime zarari olacak diye ilk hamileligimdede soguk aldim ve kaybettim bebegimi onun yüzündenmi bilmiyorum. Siz Hic hasta oldunuzmu nekadar zarari var bebege 😞😞😞
Baharun2 Ozy yok canım korkma yani insanlık hali bende grip oldum geçenlerde klima yüzünden.Doktora msj attım.Bol meyve,bol su ve yalnızca nane limon dedi ama nanesi az yani
Ezgi14 Ozy ben 8. Haftam falandi sanirim klimadan dolayi usuttum. Zaten bulanti kusma yasiyordum. Usutunce gunde 10 15 kere kusma yasadim. Sonra bir daha klimada yatmadim 😔
Mlkcm Bende klimalar yüzünden çarpıldım resmen. Antibiyotik tedavisine başladık 1 hafta önce 37 haftalık hamileyim.
Ozy Ezgi14 cok Kötü bisey ya zaten hamilelik belirtileri yasiyoruz bide üstüne hastalaninca daha kötü oluyor