Firdevss167 3 sene önce normal doğum yaptım. Önümüzdeki hafta yine normal doğum yapacağım kısmetse🙏🏻 Normal doğumun güzelliğini rahatlığını yaşayan bir insan olarak yine normal doğum istiyorum tabi. Dikişimde oldu ama çok şükür korktuğum gibi değildi. Ne dikiş atılırken hissettim ki zaten uyuşturuyorlar körü körüne canlı canlı seni dikecek halleri yok. Doğurduğum gibi odama kendim gittim kimsenin bebeğimi kucağıma vermesine gerek kalmadı. Kimsenin yardımına ihtiyaç duymadım çünkü istediğim gibi hareket edebiliyordum sezaryanda bir süre rahat hareket edemiyorsun eğilip kalkamıyorsun normal olarak. Cinsel ilişkide bir sıkıntı yaşamadım çok şükür bunda da çok korkuyordum eskisi gibi olmazsa diye. Doktorum kesinlikle öyle bir şey olmaz ilk doğumun zaten ki vücuttan vücuda değişebilen bir şeydir demişti. Dediği gibi de oldu zaten genişleme olsa idi estetik yaptıracaktım. O yüzden çok kulaktan dolma fikirlere kapılmayalım. Belki ikinci doğumumdan sonra genişleme olur, olursa da dediğim gibi estetik dikiş attırırım doktoruma olur biter☺️🤷🏻♀️ Her iki doğumda bebeğine ulaşmanın bir yolu sadece Allah sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin. Gerisi boş💁🏻♀️