Hikari Hamilelikte progesteron hormonunun etkisiyle kaslar ve ligamentler gevşemeye başlar onun etkisiyle diz ağrısı yaşıyor olabilirsiniz, yürüyüş çok iyi gelir
Defnearim Hikari Haklısınız gayet mantıklı da bazılarıda ilk aylar fazla yürümeyin diyor bebek yeni yeni yerleşiyor uzanıp dinlenin daha iyi diyenler var
Hikari Defnearim tabiki benim bahsettiğim durum doktorunuz herhangi bir risk belirtmediyse geçerli ve öyle kendinizi yoracak şekilde değil vücudunuzu en iyi siz bilirsiniz zorlandığınız yerde bırakmanız gerekir. Yani bu yarım saat de olabilir 10 dakika da. Onu da yapamıyorsanız otururken yapılabilecek diz hareketlerini deneyebilirsiniz
NeseA Vallah bende 5 hastalığım tandır ekmeği vurdum bağdaş kurdum die bu kadar ağrıyor die düşündüm meğer bi ben degilmisim😘