Merhabalar annişler bugün 16haftalık oldum ve doktor kontrolünden geliyorum 🤰
Büyük ihtimal erkek dedi pipisini gördüm dedi doktorumuz ama benim icimde hep kız vardı yani sanki kızım olcak gibi hissediyodum ve hala öyle hissim var sizce doktorun dediği cıkarmı ?