Kızlar yarın tam 37. Haftaya giricez. Çatı muaynem var. Son 1 haftada göbeğim birden aşağı düştü eskiden top gibi miğdeme yakındı şimdi baya bariz aşağıda eşim bile anlamazken hayatım karnın aşağı inmiş farkında mısın dedi. Bu herkeste oluyor diye duymuştum ama doğumun yakın olduğunun belirtisimidir acaba ? Cinsiyet erkek bu arada