Handankzu Canım bizimde öyle 40+3 olduk nst ye girdik hareketi az çıktı doktor serumla hareketlendirdi öyle nst çekildi riske atmayalım pazartesi dogurtturalim dedi çok takip etmen lazım güçsüz bı hareketleri varsa git acile için rahat etsin ben diyorum iyiki gitmişim Allah korusun her ihtimale karşı karşıyayiz bu Haftalarda