Prensannesi111 Kızlar nst sancılarım da çıkıyor 100 ü geçkin ama bir tane falan düzenli olmuyor, sürekli kasılmalar ağrılarımda var ama doğum yapacak kadar değil🥺 Ne yapsam doğumu başlatabilirim ? İyice ağırlaştım, çok zorlanıyorum
seher_edz Prensannesi111 bende bekleyeyim 39+2 olduk ne gelen ne giden var😄 hurma yürüyüş merdiven inip çıkma ilişki devam ediyorum bakalım ne zaman gelecek minik kızım