Prensannesi111 Kızlar nst sancılarım da çıkıyor 100 ü geçkin ama bir tane falan düzenli olmuyor, sürekli kasılmalar ağrılarımda var ama doğum yapacak kadar değil🥺 Ne yapsam doğumu başlatabilirim ? İyice ağırlaştım, çok zorlanıyorum