Benim hafif kanamam 12. Haftamda basladi. Suan 13+3 teyim kahverengi leke seklinde devam ediyor. Doktorum akintinin rengi canli kirmizi olursa ve artarsa kontrole gelebilirsin. Kahverengi leke bu haftalarda normal dedi ki zaten bunun icin progestan kullaniyorum.