@"Burcu-112 Allah korusun boğulmalara karşı şart diye düşünüyorum. O yüzden ben doğmadan önce alıcam. Biraz pinpirkliyim. Tulum istemezseniz bile Sevi bebenin yarım kundağı var . İlk doğduğunda onla kundaklayıp üstünü örtebilirsnşz. Bu kundakta çok kullanışlı çünkü bebekler kendini uyandırır. Ama bu şekilde daha rahat uyuyorlarmış.