Therabia1 Kızlar merhaba hemen hemen herkes kabızlık sorunu yaşıyordur büyük ihtimal bunun için önerileriniz varsa seve seve okurum yardımcı olun lütfen 😭
Sgnn Therabia1 2 adet gün kurusu yyip üzerine su içmek, her akşam kefir tüketmek,demir ilacını hap olarak değilde sıvı formda olandan almak. Ya da doktoruna söyle canım probiyotik yazsın sana
12mommy Therabia1 bende oyleyim canim kendime yontem buldum zeytinyagini peceteye hafif dokuyorum ve suruyorum hemen geliyor
Merveidareci Benimde 2Yk yoğurt bir çay kaşığı pul biber ve yarım limonu sıkıp karıştırıp yiyorum akşamları çok rahatlattı beni .Doktorum ve diyetisyenime sordum herhangi bir zararının olmadığını hatta yoğurttan dolayı faydalı olduğunu söylediler