Kızlar doktorum gayet iyi dedi ama nedense bana çok az geldi ? Sizin bebişler bu haftalarda kaç kiloydu? Kilosunu artırmak için neler yapabilirim? (Kilo meraklısı olduğumdan değil ama biraz toparli olmasını istiyorum bakımı daha kolay olur doğunca. Bebeğime yalnız bakicam yine)