busra1361 Kızlar 32 haftalık hamileyim kontrolümde önceden var olan siğillerimi söyledim doktoruma. Alttan bakma gereği duymadı siğil varsa hiç riske atmayalım sezaryen bebek için daha sağlıklı olur. Aranızda bu durumu yaşayan var mı
Dileksen busra1361 Benim arkadaşımdada vardi ama sonradan düştü krem falan kullandi normal dogum yapti😊
MelekSzer Benimde vardı 5-6 tane kontrole gittiğimde söyledim hemen ultrasona sokmadan siğillerimi yaktı bebek için de bir sorun olmayacağını söylemişti
busra1361 MelekSzer devlete mi gidiyorsunuz özele mi. ben özele gidiyorum ama acaba başka bir doktora mı görünsem. hic seçenek sunmadı alttan bakmadı zaten