Aytflz Kızlar sabah uyanınca bayağı belim ağrıyordu neyse evi falan topladım bişiler akıyor gibi oldu lavaboya gittim çamaşırım su gibi olmuş 18 haftalığım bu arada bişi olur mu normal mi acaba
Elsu26 Aytflz bilgim yok ama çok çok erken istersen bi doktorunu ara ya da direk hastaneye git ne olur ne olmaz
S-Halilova21 Aytflz doktorunuza bildirmenizde fayda var normal akintinizda olabilir yine iciniz rahat olur dusunmektense
Asli06 21 haftalığım geçen haftada bana öyle oldu ama vajinal akıntı diye düşünüp gitmedim bişey de olmadı ama tedirginseniz riskli durumunuz varsa bi doktora gitmenizde yarar var