Asiyes Meleknkkk hayırlısı olsun canım 1 hafta geçsin öyle testi tekrarla veya erken gebelik testi yap canım
Deryaiso Meleknkkk kuzum geç döllenme olabilir bence bir kaç gün sonra kan ver daha kesin sonuç alırsın
Deletedmom_29 Meleknkkk Bencede bekle biraz daha geçsin benimde adet günümde olmadım test yaptım çıkmadı ertesi gün adet oldum bazen adet ileri geri vurabiliyor tabi beklemenize fayda var hayırlısı olsun hakkınızda 🙏🦋
Deletedmom_29 Meleknkkk Rabbim gönlümüze göre versin inşallah bizde yakın zamanda güzel haberler alalım inşallah 🦋🤲🙏
Meleknkkk Deletedmom_29 amiinn inşallah canım 🥰 sağlık olsun vardır bi zamanı dedim bidahaki ayı beklemeye geçtim 😊😘
minikumutlar Dünde benim adet günümdü 27 sinde kan verdim beta 0.25 çıktı ama regli olmadım bugünde olmadım 5 6 gün geçsin tekrar kan vericem geç döllenmedir inşallah benimde göğüs ucumda kararmada başladı