Benim göğüs ucum yok tutamadığı İçin göğüs ucu almıştım wee baby çok kötüydü hemen avent aldım kelebek uç 6 aya kadar emdi sonra sütüm kesildi zaten gerçekten çok güzel ama tek sıkıntısı göğüse yapışmadıgından bir elimizde tutup duruyoruz belki başka markalar yapışıyordur ama kesinlikle dene