Hawwa aynı durumu senin haftadan da yaşadım tabi benim kanamam da oldu şükür gittim bisey yoktu kese duruyordu 8 haftada çok yoğun kanama yaşadım yine bebis iyiydi saun 18 haftaligim arada yine oluyor ama bir sıkıntı yok kendini yorma mümkün olduğunca yat lavoba dışı kalkma progestan vermiştir doktorun onu kullan senin yapabileceğin başka bisey yok zamanla geçer inşallah