Liyalina Hayarli günler anneler ve anne adaylari daha ince dış gebelik geciren varmi Beta degerim 1919,05 sizce bu değerde dış gebelik olurmu kese gorunmedi doktor korktum acaba dış gebelik olsaydı değerler farklimi olurdu
deletedmom27371 Liyalina testini 2 günde bir tekrarlaman gerek ama zaten değerin yüksekmiş baya dış gebelik durumunda düşük değer olur ve gittikçe düşer diye biliyorum
ArenAsilmomm Liyalina benim gecikmemin 2. Günü 1880 çıkmıştı canım korkma değerin çok bir önemi yok önemli olan 2 günde bir artması demişti doktorum da 😊
Liyalina deletedmom27371 coo şükür ozaman dış gebelik degil tekrar kan istemedi doktor 15 gun sonra tekrar gel dedi
Liyalina ArenAsilmomm benim 6 gun gecti o kan sonucu bu çıktı tekrar test istemedi sadece 15 gun sonea tekrr gel onemli bisey olsaydi görürdu elbet demi yani sonuclar iyi demi
ArenAsilmomm Liyalina Tabiki önemli bişey olsa 15 gün sonra gel demezdi canım sen içini ferah tut 15 günü bekleyemem dersen hafta da bir git için rahatlar. Ben öyle yaptım içim rahatlayana kadar her hafta gittim :)