Didemf Kızlar mor kırmızı çatlaklarım oluştu 18. Haftadan itibaren hangisini kullanmalıyım sizce cildim çok kuru
MrsMavis Didemf bende yatmadan önce düzenli olarak lierac kullanıyorum jel kıvamında güzel bir ürün çok çabuk emiliyor zaten
Minisi Didemf genetiğe bağlıymış çatlak bnde kuru ciltliyim hatta katır kutur kaşınırdım kuruluktan. 😂İncia kullandım 37 haftam henüz çatlamadım
Firdevss167 Didemf ben ikisinde kullandım sezeryan doğum yaptım bir tane çatlağım yok canım hiç çatlak olmadı hep sürdüm ama ilk haftamdan son haftama kadar
Didemf incisu lıerac çatlak önleyici mi serum mu alsam 32. Haftadayım hala kırmzı çatlaklar beyazlamadı
Symkadi Şuan 34. Haftamdayım. Yaklaşık 12. Haftamdan beri hindistan cevizi yağı ve Bio oil değişimli olarak kullanıyorum. Henüz hiç çatlağım olmadı çok şükür
Didemf Symkadi biooil sarı mı kırmızı öı hangisini kullanıyorsunuz bende çatlaklar başladıktan sonra kullanmaya başladım kırmızı olanı
Didemf MrsMavis lıerac göbeğime ve kalçama kullandım 16 dan itibaren kullandığım yerler çatlamadı bacaklarım çok çatladı kırmızı mor çatlağa da iyi gelirim acaba lıerac
Meryem1111 Didemf kaç kilo aldnz ben 27. Hatamdayım kırmızı olanı kullanıyorum ama haftada bir yada iki kez yani daha hiç çatlamadım süreklide kullanmıyorum genetik olabilir
Minisi Didemf genetikmiş 🤷🏼♀️ annem 3 tek 1 ikiz hamileliği yaşadı çatlağı yok kadının 😂 ama bnde çatladım çatlicam gerginlik çok fena hissediliyor
Didemf Minisi kırmızı mor benim hala ne zaman beyazlıcak çok kötü duruyor havuza gidiyordum çatlaklarım çok kötü gözüktüğü için gitmiyorum artık 😔
Minisi Didemf siz yinede nemlendşrmeye devam edin,vücudumuzun neme çok ihtiyacı var. Birde çatlak görünümünü azaltmak için bir yerde okumuştum,tahinin üzerindeki yağ iyi geliyormuş 🤷🏼♀️
Didemf Firdevss167 bende çatladığım halde kullanmaya devam ediyorum sabah akşam artmasın diye ama çoğalıyorda
Firdevss167 Didemf çatlak hiç oluşmadan sürmek çok önemliymiş canım o zamanlar da sürmüşmüydün hiç çatlağın yokken
Esrabahar Didemf bioilin içeriği temiz degilmis o yüzden tavsiye etmem araştırdığımda en temiz içerikli olanlardan biri badger ben de onu aldim
Nisann26 Didemf Tabii ki ikisini de kullan. Önce biooil yağı sürüyorsun masaj yaparak, ardından lierac ı sürüyorsun 3 4 dakika ovalayarak. Ben ikisini de kullanıyorum. Doktorum bu şekilde onerdi.