Fenciilknurhoca Bu başlığı atanları görürdüm hep. Ben görünce bu kadar heyecan yapacağımı düşünmezdim 😅😅 ne var bunda bu kadar abartilacak derdim kendi kendime 😅 niyeyse acayip bi heyecan bastı halbuki farkındayım 40 günden az kaldi doğuma ama butonu görünce gereksiz heyecan ve stres oldum bian 😅 üstelik daha hala eksiklerimiz var önemli olanlari tamamladık ama hastane çantam falan hazır değil hala 🙄 bi kaç parça kaldı onları da alırsam hastane çantamızda bitmis olcak. Sizde şafaklar ne durumda hanımlar 🥰 rabbim hepimize sağ salim kucaklarımıza almayi nasip etsin yavrularımızı 🤲🏻💕 https://www.hizliresim.com/prg0tpc
Hilal-95 Fenciilknurhoca ama bana neden gelmedi☹️☹️☹️ 36 haftalık olduk nie niee herkesede bana değil ya lütfen yetkililer banada bu heyecanı yaşatın ama yaaa ☹️ Canım sağlıkla kavuş inşallah 🙏🏻 İnsan heyecanlanır valla doğru sölüyosun gerçi bebekle alakalı ne olsa heyecanlanıyor insan ellınde değil🤣
Sevval1234 Sen söyleyince fark ettim benim de gelmiş 34+3 üz herşeyi hazırladım çantam da hazır 31 haftalıkken erken doğum riskim çıktı hemen hazırlıklarımı tamamladım anladım ki bizim planladığımıx gibi olmuyo herşey anı gelişiyor bence hazırlansan iyi olur
Black-34 Sevval1234 Şunu çok merak ediyorum mesela 28 haftalar da kontrol oldunuz gayet normal dedi sonra 30larda yada ilerisi erken doğma risk var denilebiliniyor mu
Hilal-95 Black-34 34 bana söledi hiç bi sıkıntım olmadı o haftaya kadar sancım cıktı ntsde ama şuan 36+4 olduk 37 olcam çok şükür sancılı sanclı anasını bekletıyor benm sıpa🤣
Sevval1234 Black-34 bana kontrollerimde hiçbisey denmesi aniden gece sancıyla acile gittim rahim ağzın kısalmış erken doğum riskin var diyip 3 gün yatırdilar sonra bir sorun olmayınca çıkardılar evde dinlen dediler
Fenciilknurhoca Hilal-95 Hsakarya sinas Herkese ayni anda gelmiyor demekki sizi de gelir yakında 😊 sağlıkla gelsin de bebişler buton falan çok ta önemli değil 💕😄
Black-34 Hilal-95 Bende 30 haftalığım benim de çok sancım oluyor :) sanki erken gelecek diye korkuyorum
Hilal-95 Black-34 enfeksiyon takıbnı yaptır kuzum bnm ntsde çıktı snra ilac felan verdi tekrar cıktı 36 bakalım 37 de gidicem gene nolcak🙏🏻🙈
Black-34 Hilal-95 Doktora söyledim enfeksiyon var dedim anlıyoruz netice de bir türlü ilaç vermiyor yok yeşil olması lazım yok şöyle olması lazım o bence ileri derece enfeksiyon vermedi doktor ilaç falan bana bir de dedim ki zaten hamilelik öncesinde de enfeksiyon için fitil kullanmıştım dedim
Hilal-95 Black-34 bende sancıyı gördüğü zaman verdi enfeksiyon ileri derece değil benmde idrar yollu enfeksiyonu vajınal enfeksiyon değil verdi bende anlamadım açılman yok dedi gönderdi ben hissetmıyorm ama sancımı dedim seruma gerek yok ozaman dedi haftaya gel dedi bakalım nolcak bol su iç ama su beni çok rahatlatdı
Fenciilknurhoca kubraakbas Bebeğim kısmında en altta çıkıyor canım bende tesadüfen gördüm orda bebek ve anne için yazan bilgileri her gün okurum okuduktan sonra farkettim belki cok önceden geldi ben yeni gördüm 😊