Gunesim1 İlk doğumum normal oldu, ikincide bebeğim dönmedi sancılarımda oluyordu zorunlu sezaryen oldum. Kıyaslayacak olursam ikincide toparlanmam daha kısa sürdü, kilolarımı rahatça verebildim tabi kişiye göre değişir en sağlıklısı doktorunla karar vermek doğum kişinin isteğine bağlı bi durum olmamalı. İnanın hesaplar bazen hiç tutmuyor ☺️