deletedmom27371 Belirlenmedi çoğu kişide gözükmez canım tabi gözüken de var benim 5. Hafta da gözükmemişti 7. Hafta gittiğim de gözüktü
HilalDhn Bende bugün 6 haftalık oldum gidicem birazdan keseyi görmüştük bakalım inşallah bebeği de görürüz 🙏
HilalDhn Belirlenmedi gördük canım 😍 hastanenin cihazı kötü olduğundan dolayı kalp atışını çok net duymadık 🤦🏻♀️ Bu hafta yada haftaya özele merkeze gidicem muhtemelen